Inmiddels hebben wij, het contributieteam, namens SC ‘t Gooi van deze leden in de tweede contributierun 65% van de facturen via ClubCollect een keuze in betaling mogen ontvangen. We zien dat 38 leden niet hebben ingelogd en 31 leden geen betaalkeuze hebben ingevuld dd 27-11-2019. Nu kan dit verschillende redenen hebben, graag informeren wij u hierover en helpen wij u indien gewenst.
Onderstaand treft u de meest gestelde vragen met antwoorden betreffende de contributieinning.
Hoe kan het dat ik geen factuur heb mogen ontvangen?
- De ledenadministratie heeft verouderde/onjuiste contactgegevens, u kunt de
juiste contactgegevens doorgeven middels een wijzigingsformulier via onze
website.
- Alleen de leden welke ingeschreven staan tot de datum 31 oktober 2019 hebben tot nu
toe een contributieverzoek gekregen
Hoe is de factuur opgebouwd?
- Op ieder factuur staat in de factuurregel waar het totaalbedrag uit is opgebouwd.
Bij de contributie is bij jeugdleden voor het vastgestelde contributiebedrag gekeken
naar het geboortejaar, vervolgens naar de leeftijdsgroep en welk contributiebedrag
hieronder valt.
- Waarom kledingbijdrage? Ieder lid heeft een overeenkomst voor de kleding en deze in
bruikleen, waarvoor je een kledingbijdrage betaald.
Ik ben van mening dat het factuur onjuist is, wat moet ik doen?
- Stuur via clubcollect het contributieteam een ticket/bericht, zij zullen je antwoorden en
kunnen dingen voor je uitzoeken.
Wat zijn de mogelijkheden in betaling?
- Wanneer je het factuur voor je hebt, je gegevens hebt kunnen wijzigen
(LET OP: vergeet niet ook je wijzigingen door te geven via de website middels het wijzigingsformulier), klik je door naar het volgende scherm. Aldaar kun je kiezen uit betaling in termijnen of een overschrijving middels iDeal.
Mijn vraag staat hier niet bij, hoe kan ik contact opnemen?
-Stuur via clubcollect het contributieteam een ticket/bericht, zij zullen je antwoorden en
kunnen dingen voor je uitzoeken.
Met sportieve groet,
Marjon en Willemien
Contrubitieteam SC ‘t Gooi