Datum: dinsdag 7 juli 2020
Aanvang: 19.45 uur
Plaats: Clubhuis SC ’t Gooi
Indien op het vastgestelde aanvangsuur het vereiste aantal stemgerechtigde leden niet aanwezig is, wordt om 20.00 uur een nieuwe vergadering gehouden.
1. Opening vergadering door de Voorzitter
- SC ’t Gooi en Corona
2. Mededelingen en ingekomen stukken
3. Vaststelling van de Agenda
4. Goedkeuring beknopt verslag van de ALV van 7 februari 2020.
PDF formaat verslag ALV 7-2-2020
5. Financiën
5.a. Vaststellen contributies seizoen 2020/2021
5.b. Vaststellen begroting seizoen 2020/2021
6. Bestuur:
Conform het rooster van aftreden is aftredend:
- Amber Hildebrand, portefeuille Vrijwilligersbeleid, herkiesbaar.
- Guus Aalbers, portefeuille Sponsoring, herkiesbaar.
- Jan Willem Hoogendoorn, Secretaris, niet herkiesbaar.
Tussentijds aftredend:
- Esther van Stralen, portefeuille Communicatie, tevens vicevoorzitter.
Aantredend:
- Asli Tükenmez, Secretaris
Het bestuur vanaf 1 juli 2020 ziet er derhalve als volgt uit:
- Jolanda Osendarp, Voorzitter.
- Asli Tükenmez, Secretaris
- Paulus van Wetten, Penningmeester
- Bibeane van Buuren, portefeuille Accommodatie en Horeca.
- René Tuinman, portefeuille Voetballen.
- Amber Hildebrand, portefeuille Vrijwilligersbeleid.
- Guus Aalbers, portefeuille Sponsoring.
- VACATURE: portefeuille Communicatie
- VACATURE: portefeuille Voetballen (twee bestuursleden Voetballen in bestuur)
Kandidaten voor de vacatures: graag melden bij de secretaris !! Indien er vóór de ALV kandidaten bekend zijn zullen deze gepubliceerd worden.
7. Rondvraag
8. Sluiting
NB: GRAAG NODIGEN WE OOK DE OUDERS VAN ONZE JEUGDLEDEN VAN HARTE UIT BIJ DE ALV.
Namens het bestuur SC ‘t Gooi
Jan Willem Hoogendoorn
Secretaris
Na de ALV zal ook de “SC ’t Gooi WE SUPPORT OUR CLUB Card” gelanceerd worden !!!
Graag jullie aandacht voor een aantal belangrijke punten om deze vergadering in de Coronatijd goed en veilig te kunnen organiseren.
- De vergadering begint om 19.45 uur; zorg dat je er op tijd bent.
- 1,5 meter afstand bij volwassenen uitgangspunt (behalve mensen uit één huishouding). Dat geldt zowel voor binnen als buiten !
- In de kantine zijn looprichtingen aangelegd. De ingang is via de hoofdingang de kantine in gaan. De uitgang van de kantine is de buitendeur bij het terras.
- Bij binnenkomst dient een ieder zich te registreren; we gebruiken hiervoor het ALV-aanwezigheidsboek. Graag naam + paraaf of handtekening. Daarmede worden tegelijk het aantal stemgerechtigde leden geregistreerd.
- Er zijn alleen zitplaatsen; de stoelen staan op vaste plaatsen; er dienen geen stoelen of tafels verplaatst te worden.
- En graag attentie voor eventuele aanwijzingen van horeca vrijwilligers of bestuur.
Graag tot aanstaande dinsdag !!
Namens bestuur SC ’t Gooi
Jan Willem Hoogendoorn
secretaris