Sponsors

Contributieronde ClubCollect (update)

12 maart 2021 9:30


Beste voetballende Gooileden,
Middels deze mededeling willen we jullie een update geven over de contributie van de voetbaltak. Spelende leden, die al vóór 1 oktober 2020 lid waren hebben inmiddels een uitnodiging ontvangen om de contributie te betalen. En bijna iedereen heeft ook betaald, waarvoor onze dank. Wij van het contributieteam zien dat nog niet iedereen ingelogd dan nog wel geen betaalkeuze hebben gemaakt in ClubCollect. Wij vragen deze leden contact op te nemen met ons via een ticket/bericht in ClubCollect. Komende week volgt de contributie inning voor de leden die ná 1 oktober lid zijn geworden of om andere redenen nog geen betaalverzoek hadden ontvangen, door zwangerschap, blessures of omdat u niet-spelend lid bent en geen vrijwilliger. Deze leden ontvangen een bericht per e-mail of SMS met daarin een verzoek om te betalen via ClubCollect.

Als uw e-mailadres of telefoonnummer het afgelopen jaar is gewijzigd, wilt u dat dan middels het wijzigingsformulier op de website doorgeven? Dat voorkomt onnodige verwarring en mogelijke betalingsproblemen.

Corona treft de clubkas hard. Nu de inkomsten uit de kantine zijn weggevallen is contributie met afstand de belangrijkste inkomstenbron voor de club. Uw betaling is van groot belang voor de club en om het voetballen mogelijk te houden!

Wij doen er als club met onze vrijwilligers alles aan om leden te laten sporten op ons complex wanneer dat maar kan binnen alle beperkende maatregelen. Zo zijn we voor leden van SC ’t Gooi een mooie samenwerking aangegaan met Van Hellemond Sport.
De berichten, dat meer leden weer kunnen voetballen stemt ons goed en geeft hoop op betere tijden.

Wij van het contributieteam staan klaar om uw vragen over de contributiebetaling te beantwoorden. Onderstaand geven we alvast antwoord op de meest gestelde vragen.

Hoe kan het dat ik geen factuur heb ontvangen?
Het kan zijn dat de ledenadministratie verouderde/onjuiste contactgegevens van u heeft. U kunt de juiste contactgegevens doorgeven via onze website middels het wijzigingsformulier.

  • Alleen spelende leden die vóór 1 oktober lid waren hebben een betaalverzoek gekregen, uitzonderingen daargelaten.

Hoe is de factuur opgebouwd?
Op iedere factuur staat in de factuurregel hoe het totaalbedrag is opgebouwd:

  • Contributie: op de website staan de verschillende contributietarieven per leeftijd en lidsoort. Voor leden, die na 1 oktober lid zijn geworden, is de jaarcontributie naar verhouding aangepast.
  • Kledingbijdrage: spelende leden krijgen van de club een wedstrijdtenue in bruikleen en betalen daarvoor een vergoeding.
  • Inschrijfgeld: nieuwe leden betalen eenmalig inschrijfgeld.

Ik ben van mening dat de factuur onjuist is, wat moet ik doen?
Stuur via ClubCollect een ticket/bericht aan het contributieteam. Zij zullen je antwoorden en kunnen dingen voor je uitzoeken.

Wat zijn de mogelijkheden tot betaling?
Wanneer je de factuur voor je hebt, kan je in het betalingsscherm kiezen uit betaling ineens met iDeal of betaling in termijnen.

  • Ook kan je in het betalingsscherm je gegevens wijzigen. LET OP: vergeet niet deze wijzigingen óók door te geven aan de Ledenadministratie middels het wijzigingsformulier op de website van sc ’t Gooi!

Mijn vraag staat hier niet bij, hoe kan ik contact opnemen?
Stuur via ClubCollect een ticket/bericht aan het contributieteam. Zij zullen je antwoorden en kunnen dingen voor je uitzoeken.

Met sportieve groet,
Marjon en Willemien

Contributieteam SC ‘t Gooi

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!