Hoe kan het dat ik geen factuur heb mogen ontvangen?- De ledenadministratie heeft verouderde/onjuiste contactgegevens, u kunt de juiste contactgegevens doorgeven middels een wijzigingsformulier via onze website.- Alleen de jeugd heeft tot nu toe een contributieverzoek gekregen, overige leden krijgen dit verzoek nog.
Hoe is de factuur opgebouwd?- Op ieder factuur staat in de factuurregel waar het totaalbedrag uit is opgebouwd. Bij de contributie is bij jeugdleden voor het vastgestelde contributiebedrag gekeken naar het geboortejaar, vervolgens naar de leeftijdsgroep en welk contributiebedrag hieronder valt.Ik ben van mening dat het factuur onjuist is, wat moet ik doen?- Stuur via clubcollect het contributieteam een ticket/bericht, zij zullen je antwoorden en kunnen dingen voor je uitzoeken.Wat zijn de mogelijkheden in betaling?- Wanneer je het factuur voor je hebt, je gegevens hebt kunnen wijzigen (LET OP: vergeet niet ook je wijzigingen door te geven via de website middels het wijzigingsformulier), klik je door naar het volgende scherm. Aldaar kun je kiezen uit betaling in termijnen of een overschrijving middels iDeal.
voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!
Sommige widgets kunnen meerdere malen worden toegevoegd. Bij meermaals toevoegen wordt achter de widgetknop aangegeven hoeveel keer de widget is toegevoegd.