Sponsors

Veel gestelde vragen contributie

Hoe kan het dat ik geen factuur heb mogen ontvangen?
- De ledenadministratie heeft verouderde/onjuiste contactgegevens, u kunt de
  juiste contactgegevens doorgeven middels een wijzigingsformulier via onze
  website.
- Alleen de jeugd heeft tot nu toe een contributieverzoek gekregen, overige
  leden krijgen dit verzoek nog.


Hoe is de factuur opgebouwd?
- Op ieder factuur staat in de factuurregel waar het totaalbedrag uit is
  opgebouwd.
  Bij de contributie is bij jeugdleden voor het vastgestelde contributiebedrag
  gekeken naar het geboortejaar, vervolgens naar de leeftijdsgroep en welk
  contributiebedrag hieronder valt.
- Waarom kledingbijdrage? Ieder lid heeft een overeenkomst voor de kleding
  en deze in bruikleen, waarvoor je een kledingbijdrage betaald.

Ik ben van mening dat het factuur onjuist is, wat moet ik doen?
- Stuur via clubcollect het contributieteam een ticket/bericht, zij zullen
  je antwoorden en kunnen dingen voor je uitzoeken.

Wat zijn de mogelijkheden in betaling?
- Wanneer je het factuur voor je hebt, je gegevens hebt kunnen wijzigen
  (LET OP: vergeet niet ook je wijzigingen door te geven via de website middels het
  wijzigingsformulier), klik je door naar het volgende scherm. Aldaar kun je
  kiezen uit betaling in termijnen of een overschrijving middels iDeal.

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!